donderdag 5 september 2013

Weer naar de kringloop

Nou de snailmail is aangekomen bij Tamara dus mag ie hier geshowed worden. Volgens mij was ze er erg blij mee dus dat is altijd fijn als je iets voor iemand maakt.
Bij tante jannie weer een nieuw adres aangevraagd dus druk aan het bedenken wat ik ga maken. Ik heb al een tijdje in mijn hoofd dat ik iets met een boek wil gaan doen. Omdat ik zo geen boek meer had liggen hup naar de kringloop. Heerlijk om daar rond te lopen. Ik was naar een andere geweest als waar ik normaal naar toe ga. Ze hadden leuke spullen en echt van die snuffelbakken, heerlijk. Ik liep daar dus naar binnen en echt het eerste waar ik tegen aan liep (figuurlijk dan) was een hele leuke koffer. Zo'n jaren 70 model. Voor 3 euro kon ik m dan ook niet laten liggen.
De boekenafdeling was wat klein maar ik heb gevonden wat ik zocht dus voor 50 cent ook een boek meegenomen. Van het weekend maar eens mee aan de slag maar eerst mijn "happy mail art" afmaken   aangezien die voor zondag de deur uit moet.

Voor Tamara had ik een vogeltjesslinger gemaakt, een notitie boekje, een stempel met stropdas en labels. Ook nog een leuke pen en een grappige retro kaart maakte het af ( natuurlijk met een getypte brief op de achterkant).
De gekochte koffer.

De binnenkant van de koffer met een geweldig stofje en het boek wat een snailmail moet gaan worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten