zaterdag 7 september 2013

Klik

Naast snail mail, project life, artjournaling en stempels maken ben ik ook dol op retro/vintage dingen. Niet alleen printjes, plaatjes enzo maar ook de typemachine en sinds een tijdje heb ik een analoge spiegelreflex camera. Voor weinig geld heb ik een camera met 6 lenzen en een heleboel filters op marktplaats kunnen kopen. Ik kon dus meteen flink aan de slag. Gelukkig zijn rolletjes nog tekoop bij de kruidvat en de hema en ook ontwikkelen doen ze daar nog. Vandaag had ik eindelijk mijn tweede rolletje vol en ben zo benieuwd hoe de foto's geworden zijn. Dat is ook de charme van fotograferen op deze manier. Goed nadenken wat je op de foto wilt hebben en hoe. Je hebt immers maar 24 of 36 foto's en wissen is er niet bij. De kleuren zijn ook veel warmer dan met een digitale camera. Het is dan wel weer een stuk duurder dan digitaal fotograveren maar voor erbij is het super om te doen. Als ik de foto's terug heb gekregen van het ontwikkelen zal ik er een aantal laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten