woensdag 18 september 2013

Een blije brievenbus

Gister ontving ik een snailmail van Mieke en een mooie kaart uit Frankrijk van Esther met wie ik vast snailmail. De post van Mieke bevatte veel calorieen volgens de envelop (de postbode zal wel gedacht hebben hihi). Toen ik m open maakte snapte ik het. Er zat van alles in wat met eten temaken had. Thee, koffie, leuke kaartjes en labels en een heel gaaf zelfgemaakt receptenboekje!! Mieke mocht je dit lezen BEDANKT!!



Vandaag zat er een envelop bij de post via tante jannies postkamer van Alexandra.
Deze zag er ook super gaaf uit!! Ook hierbij weer allerlei kaartjes(ik ben er echt dol op), mooie labels, een to do boekje ( deze moet ik echt gaan gebruiken want ben echt een vergiet als het om onthouden gaat), glim stenen en super gave ouderwetse foto's. Het was echt een cadeautje om uit te pakken. Alexandra nogmaals super bedankt!!!



1 opmerking:

  1. Hoi hoi, leuk dat het goed aangekomen is...het was ook super leuk om het voor je te maken!
    Ga je volgen je hebt een leuk blog ;)

    Lieve groetjes
    Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen