maandag 7 april 2014

drukte

Nou helaas is de drukte helaas nog niet achter de rug. De verbouwing van ons huis gaat gestaag door en deze week ben ik begonnen met een nieuwe baan. Erg spannend en het vraagt veel energie.
Vorige week was ik vrij en heb ik wel het een en ander gemaakt aan post waaronder wat verjaardags kaarten.
Nou hier komt ie:



aan de binnenkant van de kikkerkaart plakte ik een honingraat paasei van de hema. Ik knipte het touwtje aan 1 kant los waardoor het net een ballon leek...










Al een hele tijd had ik de twinkling h2o verf op het oog. Uiteindelijk besloot ik toch maar eens wat te kopen. OOOOO wat een spijt...........
Spijt dat ik het niet eerder had gekocht. Je maakt de verf nat met water, even laten intrekken en dan kan je er mee verven. Elke kleur heeft een hele mooie glinstering in de verf zitten wat het een extra leuk effect geeft. Ik ben er dus erg blij mee.

Deze kaart maakte ik voor een collega:

De achterkant van de kaart met daarin het cadeautje. De achterkant is gemaakt met een stempel die ik laatst gekocht heb. Vind m zo gaaf!!

Als beloning voor mezelf ben ik eens lekker gaan shoppen en gaan lunchen, helemaal alleen. Het was echt heerlijk. Lekker rustig in allerlei winkeltjes snuffelen. Ik kocht oa witte stazon inkt die ik al heel lang wilde hebben. Verder wat leuke tape, wat papier een mooie roze schaal en een bakje voor de post.

Met de witte inkt bestempelde ik deze zakjes om ze mee te sturen met een snail naar Djana. Hopelijk is ze er blij mee.

Haar brief schreef ik oa op de achterkant van dit oude telegram. Leuk is ie he.

Van Esther ontving ik deze gave lente snail. Een brievenbusdoosje met lammetjes op de voorkant. De brief was als een soort boekje geschreven en in de andere enveloppen zaten oa zaadjes voor bloemen. Deze hebben we vorige week gezaaid, ben benieuwd.

Van Anja ontving ik deze snail omdat ik haar een hele bult met spulletjes stuurde die ik niet meer gebruikte. Echt lief hoeveel ik er voor terug kreeg.

 Zoals jullie ongetwijfeld ook hebben gezien was er een nieuwe special van Flow uit (de diy special). Die moest ik hebben en wat is ie gaaf. Werd er weer erg door geïnspireerd. Ik had al een tijdje deze kaart in gedachten om te maken en door de flow special kwam ik op het idee om de lijfjes te borduren. Ik ben blij met het resultaat en de ontvanger gelukkig ook




Geen opmerkingen:

Een reactie posten