dinsdag 11 februari 2014

Achter de feiten aan hollen....

Ppfff heb de laatste tijd het gevoel nergens meer tijd voor te hebben, maar dat is voor een boel mensen denk ik wel herkenbaar. Hier kwam het omdat de oudste 6 werd, we een weekend weg gingen (wat echt heerlijk was) en omdat we ook nog aan het verbouwen zijn. Nou ja een heleboel tijd die ik niet aan freubelen kon besteden dus. Natuurlijk heb ik wel wat gemaakt en ontvangen dus het werd tijd om dat eens te showen. Ook heb ik zondag een heerlijke freubeldag gehad en heb zelfs 2 snails af kunnen maken.
Nou hier eerst de verstuurde post:
Eerst de verjaardags post die ik een tijdje geleden naar Tamara verstuurde







.





De volgende post ging naar Els:











Ook naar Djana stuurde ik post. Dat doen we nooit heel uitgebreid. Daar gaat het echt hoofdzakelijk om de brief. Wel doen we er altijd wat kleins bij. Voor deze keer heb ik in plaats van een envelop een plastic kaartenzakje gebruikt. Verder heb ik me op origami gestort en heb er een vlinder en jurkje bij gedaan.




Dit is de post die ik de afgelopen tijd heb mogen ontvangen:

Van Esther een paar hele mooie kaarten en natuurlijk weer een lekker lange brief..


 Van Sylvia deze leuke post met een echt memobordje, leuk etuitje en allerlei andere leuke freubels.

Van Els ook super gave post gekregen met onder andere een leuke vilten goudvis. Deze meteen in een potje gedaan en hup weer een nieuw huisdier erbij. Vooral de kinderen vinden hem erg leuk!!






3 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere post! Ik vind je post aan Els geweldig: dat doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zag er wel een beetje eng uit toen ik de benen van de barbie af knipte.

      Verwijderen