donderdag 2 oktober 2014

Tante jannie postdag

Het is al weer even geleden maar in september ben ik naar de tante jannie postdag geweest. Het was echt een super gave en gezellige dag en zeker voor herhaling vatbaar (hier staat een uitgebreid verslag van de dag http://tantejannie.blogspot.nl/2014/09/tante-jannies-postkamerdag-2014.html ). Voor deze dag moest  je een snail maken en aangezien deze niet opgestuurd hoefde te worden maakte ik een snail in een schattig klein blikje.

Deze snail kreeg ik en ook kocht ik een schattig notitieboekje gemaakt door "tante jannie".





Deze snailmails zijn er de laatste tijd ook nog uit gegaan:

Dit notitieboekje maakte ik voor Rosemary van wie ik een foto kaart kreeg als aandenken aan de tjp dag kreeg:

Een groene kleuren snail:





Een vlinder snail:





Een snail voor een collega:




Deze gave snail ontving ik van Esther. Als "envelop" gebruikte ze een hoes van een video band. Hartstikke leuk idee!!

Ik verstuurde ook nog deze verjaardagskaarten en mocht ook al een kaart voor mijn verjaardag ontvangen (voor 29 november ).

1 opmerking:

  1. Leuke snailmailtjes zeg!

    Ik heb ook een blog!! Happyblog! creajeanet.blogspot.nl Leuk hoor!

    Gr. Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen