maandag 20 januari 2014

If the words you spoke...

Voordat ik met snailmail begon was al even bezig met oa art journaling. Lekker kliederen zonder regels en grenzen. Eindelijk een plek voor de mooie teksten die ik tegenkwam. Echter is het bij mij vaak alles of niets en omdat ik verslaafd raakte aan snailmail raakte mijn art journal een beetje in de vergetelheid. Erg jammer eigenlijk wat dit is voor mij ultieme creatieviteit. Daarom heb ik mijn boek een paar weken geleden weer tevoorschijn gehaald en ben ik aan het kliederen gegaan. Het ging nog een beetje stroef en het duurde even voor de pagina af was maar ik ben uiteindelijk blij met het resultaat. Hopelijk kom ik er snel aan toe om nog een pagina te maken...

2 opmerkingen:

  1. Leuk is dat hé in een art journaling te werken. Ook de mijne is een beetje onder de stof gekomen. Het is soms zo moeilijk als je meerdere dingen leuk vind om te doen om daar de balans in te vinden, herkenbaar;-)

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig ben ik niet de enige die de balans af en toe een beetje kwijt is ;-)

      Verwijderen