zondag 25 augustus 2013

Zo weer een snailmail af

Met Esther snailmail ik al een tijdje en ik vind het een uitdaging om telkens wat nieuws te sturen. De ene keer is dit wat makkelijker dan de andere keer maar pinterest is toch wel mijn grote vriend hierin.
Toen ik voor Esther aan de gang ging kwam ik ergens een plaatje van een leuke schaar tegen. Toen dacht ik al wat een leuk printje en opeens schoot er door mijn hoofd dat het erg leuk op een lintje zou staan. Dus hup stempel spullen uit de kast en tekenen en gutsen maar. Toen de stempel af was een reepje stof gepakt en de stempel erop. Ik ben erg blij met het resultaat.
Ook de postzegels zag ik op pinterest. Hier waren ze met stof gemaakt maar met papier leek me makkelijker.
Bij de action zag ik krasstickers liggen. Hoe leuk is dat. Daarom een mooi kaartje gemaakt en een tekst uit de flow geknipt. Sticker er overheen en Esther kan krassen.
Het schilderijtje is een pagina van een kartonnen boekje die ik vond bij de kringloop maar geen idee wat er mee te doen.
Natuurlijk moeten leuke dingetjes ook leuk ingepakt worden. Zo vond ik laatst een heel pak plastic mapjes in de kast en toen dacht ik al zou je daar enveloppen mee kunnen maken? Het antwoord blijkt ja te zijn. Het ziet er grappig uit.
Voor een echte snailmailer kan een envelop niet wit blijven dus ook deze werd aangepakt. Ik zou graag zeggen dat dit mij eigen idee was maar helaas. Op pinterest kwam ik zo iets tegen en vond het een geweldig idee....
Morgen gaat ie op de post en n maar hopen dat Esther er ook blij mee is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten